torsdag 16 oktober 2008

Baby Björn

Idag provade jag Babybjörn selen för första gången, hon somnade som en stock och sover fortfarande :D
Nu har jag helt plötsligt 2 händer och armar fria, dock gör det lite ont i rygg och axlar men jag fick en grymt bra födelsedagspresent, en behandling på Helheten här i Sjöstaden så nån ska få pyssla om mig och min rygg inom kort :D *Tack Malin, Anita och Jan*

Jag passar även på att tacka ALLA som skickade sms, som ringde, som kommenterade och som skrev inlägg på Facebook, det värmer mitt hjärta <3

Förkylningen verkar äntligen ge med sig och inte klagar jag, äntligen!
Nu ska jag ut i höstvädret, dock inte idag då det regnar, men imorrn, ska till BVC kl 11.
Hon måste ha blivit SÅ mycket större sen sist.

Och vet Ni?
Idag blir hon 1 MÅNAD lillfisen, satan i gatan vad fort denna månad har gått, dock känns det ju som hon varit hos oss föralltid.
Det är helt underbart att vara mamma, speciellt åt Paulina, hon är den roligaste bäbisen jag träffat på nånsin, och hon fiser värre och högre än sin far och det är inte dåligt för att vara en Stuifare måste jag säga ;)
Jag önskar att jag skulle få med alla roliga miner hon gör på bild, men man lyckas ju inte alltid, tror det ligger några godingar i kameran faktiskt, men dem väntar jag lite med.

Nästa vecka ska vi skriva papper på att Niklas är pappa, bättre sent än aldrig, segare människor får man ju leta efter...
Sen är nog det mesta avklarat, när faderskapet gått igenom ska vi skicka in hennes namn till Skatteverket, Paulina Maria Viola ska hon heta.
Ringde för att boka dop nyss men hon som hade hand om det skulle ringa upp, funderar på att döpa henne på Alla hjärtans Dag då det är så himla mycket som händer hela tiden, och eftersom vi ska ha dopet i mina hemtrakter så krävs det planering.
Babysimmet ska bokas till V.3 nästa år på Centralbadet.

Sen tror jag inte att det var nåt mer som ska fixas.
Hon äter fortfarande som en häst, fortfarande magproblem, men vi kör på med Minifom, den har hjälpt lite iaf, sen har vi ju börjat med AD-droppar också.
Hon kan ha vissa kläder i storlek 56, annars är det 62 som gäller på denna stora tjej, usch vad fort det går!

Nu vaknade lillhjärtat, dags för lite mat!

Nu när jag vet att Babybjörnen funkar så kommer det förhoppningsvis bli mer bloggning! :)

2 kommentarer:

  1. annars är ett hett tips att köpa en trikåsjal, typ sino. Den är verkligen kanon. Du kan bära i timmar utan att få ont i ryggen!

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Va skönt att höra att du är bättre! Ja, på måndag har vi inget inte! ska vi kanske ta en lunch/fika? Har du något förslag på ställe? i stan kanske? Kram på er!

    SvaraRadera