måndag 13 oktober 2008

Måndag

Dagarna har bara svischat förbi som vanligt.

Lina var nere på arbetsintervjuer och passade på att titta in hos oss.
Hon hade med sig ett jättesött halsband med ett hjärta till Paulina *tack*
Sen visade det sig dagen efter att hon fick jobb på SÖS i januari, så nu är det klart, nu flyttar hon ner!!!! :D

Sandra kom hit också med ett guldarmband som man kan gravera in Paulinas namn på *tack*

I lördags var Niklas och Anna här på middag och även dem hade med sig presenter till lillstumpan, snacka om att hon är bortskämd redan :P
En dress med söta Tiger på *tack* :)

Är fortfarande förkyld, men eftersom jag ammar så är Paulina immun mot mig *thank God* men det verkar vara på bättringsvägen nu faktiskt, idag har jag en röst :)

Har köpt vattenfärg nu äntligen så nu ska jag göra hand- och fotavtryck på Paulina som jag eventuellt ska tatuera in sen nånstans på kroppen, får passa på nån dag när hon sover jättetungt, annars kommer det aldrig funka så livlig som hon är ;)

Nu har hon käkat Minifom i 3 dygn, är inne på det 4:e nu, nån som vet om det är farligt om hon får flera dygn?
Kollade en checklista för kolik, men hon har inte många av dem symptomen så det kan det inte vara, tack och lov, men tycker så himla synd om henne när hon har så ont i magen :(
Hoppas det går över snart.

Nu ska jag se om jag hinner svara på alla inlägg på Facebook innan hon vaknar :P

4 kommentarer:

  1. Ja ellerhur rusar tiden iväg fort som bara den! Din lilla prinsessa verkar helt underbar :) Längtar så efter min plutt!

    SvaraRadera
  2. men va bra att du känner dig bättre! Jag har inget planerat på ons och tor! Själv då ? kram

    SvaraRadera
  3. Vår lille plutt har också haft ont i magen på nätterna och det hjälpte massor när han har fått sova på sidan dom senaste två nätterna.

    Annars så har jag bloggat en hel del om hans magont och fått massor med tips i kommentarerna, kika gärna!

    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Jobbigt att vara förkyld... usch - hoppas du mår bättre snart. Och skönt att Paulina är immun!

    Min Molly har ätit Minifom i tre veckor nu, enligt BVC är det ofarligt (det är bara naturliga ingredienser) och kan ätas i princip hur länge som helst. Visst är det jobbigt när de har ont, man får väl trösta sig med att 98% av alla bebisar har magproblem...

    SvaraRadera