torsdag 30 oktober 2008

Jobbfunderingar

Jag var på personalmöte i fredags på jobbet.

P.A sa att butiken skulle säljas och att han har köpt en ny butik på Odenplan som inte är färdigbyggd ännu.

Han tar med sig 3 anställda, dem 3 som har ansvarsområden och resten får stanna kvar med den nya ägaren, om dem hittar någon.

Man får söka till den nya butiken om man vill sen när allt är klart.


Så vad tänker jag?

Ingen aning, eftersom jag tänkte vara mammaledig fram till januari 2010 så känns det så himla långt borta för min del.

Jag har ju sagt hela tiden att jag inte ska gå tillbaka till Sumpan igen, innan butiken skulle säljas.

Sen började jag ångra mig och ville komma tillbaka, nu vet jag inte längre igen, som sagt så känns det väääldigt långt borta för mig just nu och det är abolut inte säkert att han anställer mig i den nya butiken så långt efteråt, han behöver personal i april och framåt liksom.


Så det är ju en liten fundering jag har. Vad göra?

Som tur är så är det ju inte bråttom, och jag har verkligen tid på mig att fundera! :)




En som också ser väldigt fundersam ut... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar