lördag 4 oktober 2008

1 vecka sen jag skrev

Snacka om att dagarna bara springer iväg.
Vi har haft besök i stort sett varje dag, mina arbetskamrater har varit här i 3 omgångar, farbror Mathias från Norrland har kikat förbi, en massa kompisar till mig m.fl.

Paulina växer för varje dag som går, hon har spräckt 4 kilos gränsen nu, hon är väldigt rolig att ha att göra med, hon gör massa roliga miner, ler både i vaket tillstånd och när hon sover, hon har lärt sig att pussas och fortfarande så äter, skiter, spyr å sover hon ;)

Nu dem senaste dygnen har hon haft sjukt ont i magen och bara legat och skrikit, magmassage hjälper inte och man känner sig SÅ hjälplös, det svider i hjärtat för hon skriker ju aldrig annars.
På nätterna har hon blivit lite värre också, hon vaknar rätt ofta nu och vill ha mat eller blöjan bytt och sen tar det ett bra tag innan hon somnar om.
Jag är sjukt trött och så lättirriterad så det finns inte, och sen att karln i huset inte kan låta en få sova heller för att han inte kan smyga eller vara tyst gör ju inte saken bättre..... BLÄ!
Men det blir ju bättre såklart! :)

På tisdag börjar Niklas jobba igen och det blir bara vi 2 hemma, men det kommer gå så bra så. Hon är 18 dagar idag, stora tjejen!

Orkar inte lägga in nå bilder för tillfället, men det kanske kommer mer av den varan till veckan.
Nu ska jag ta en dusch och ta av mitt nermjölkade amningslinne.

2 kommentarer:

  1. Åh vilken söt bebis på din header :)

    SvaraRadera
  2. tack tack :)vilket datum var det du var född?

    SvaraRadera