tisdag 1 april 2014

Uppdatering

Nu har det snart gått en vecka sen titthålsoperationen.
Jag har inte kunnat hosta sen i onsdags och det skulle behövas.
Jag tog bort plåstren häromkvällen och det blev en aning för mycket för mig så jag var riktigt nära på att svimma, kallsvettades och det kändes som att jag skulle kräkas, tur att jag hade nära till telefonen.

Jag har mest ont i det nedersta snittet och jag känner av det hela tiden.
Det är svårt att hitta bekväma byxor fast jag har massa egentligen,  allt trycker emot/skaver så helst skulle jag behöva gå runt naken men det funkar ju inte riktigt :P

Enligt läkaren skulle jag bara behöva vara hemma en vecka men det finns inte en chans att jag skulle kunna jobba inom ett par dar.
Jag har sjukskrivit mig till påskveckan.

På fredag är det dags att hämta tjejerna, hoppas jag känner mig bättre tills dess.

Men snygga plåster har jag åtminstone! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar