lördag 19 april 2014

Glad Påsk

Igår hämtade jag tjejerna efter jobbet.
Nathalie glömde kossan (hennes gosedjur sen födseln) men det har gått bra utan *pepparpeppar*

Idag har jag rullat köttbullar, gjort påskbakelser (lika som ifjol; stekta ägg) och skruvat stolar bland annat.
Har haft finbesök från min bror Hans med fru och deras gemensamma barn plus två hundvalpar; Svea och (Pisse)Nisse och så mormor var med.
Vi var alltså 8 personer till bords och nu fick jag användning av en iläggsskiva och det funkade myyyyycket bra :)

Jag fick ascoola ugglor och tjejerna fick varsina uggleväskor fyllda med Hello Kitty godis, alla nöjda och glada ;)
Jag är fortfarande apmätt efter allt gott och jag måste verkligen sätta stopp för det här godisäteriet (igen!)
Kommer nog få det kämpigt med jeans annars när den dan kommer, är så less på att gå runt i tights och klänning/tunika men eftersom stygnen fortfarande sitter som berget så får det bli så ett tag till.

Hoppas Ni har och har haft en mysig påsk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar