tisdag 8 april 2014

Hur jag mår

Den frågan har jag fått mycket dem senaste två veckorna för imorrn mina vänner är det nämligen två veckor sen cystan togs bort. Woopwoop!

Jag har mått sämre dem senaste dagarna,  mycket ont, mycket joooobbiiiiig.
Trådarna på stygnen sticker ut och allt skaver fortfarande, men det kanske håller på att läka och stygnen lossna?

Jag har dokumenterat såren med bilder, var lugn,  jag skonar Er.
Och jag gick nyss igenom dem och nog har det hänt saker alltid, det går åt det bättre hållet även om det inte känns så alltid.

På torsdag ska jag jobba lite, vi har egenkontrollsmöte 10-16 och sen på söndag är det tänkt att jag ska komma igång på riktigt igen. Börjar lugnt med att räkna och sen vara gullig kassörska,  det måste jag ju fixa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar