fredag 20 september 2013

Två glas vin

Nu har det hunnit gå en arbetsvecka på mitt nya fasta schema med tidiga mornar och nya rutiner och jag älskart!
Jag har dem bästa kollegorna jag kan önska mig med en härlig blandning av människor där ingen är den andra lik.
Kollegor som redan blivit goda vänner och som jag längtar efter att få träffa.

Det firade jag med inte bara ett, utan två glas vin så här på fredagskvällen framför Idol som för övrigt har fått en riktigt bra starttolva som jag ser framemot att få följa i höst.

Och apropå det fina handmålade glaset som jag fått i studentpresent av min fina vän Hannah (för 10 år sen) så invigdes det idag, inte en dag för tidigt,  eller sent.

Och vinet satt där det skulle, lullilulltjalalala, ska bli så skönt att få hoppa ner i sängen och få vakna utan väckarklocka imorrn ;)
Samtidigt som jag längtar lite till måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar