måndag 16 september 2013

Paulina 5 år

Hennes dag började med att bli väckt av sin pappa och lillasyster med skönsång, ballonger, presenter och prinsesstårta.



Sen blev hon firad med sång och ett kort på dagis.
Mormor fick äran och hämta på dagis och när jag är på väg hem från jobbet ringer Paulina.
Hon är jätteglad och nöjd med sin dag, hon vill ha massa kramar och pussar och frågar försiktigt om jag inte skulle ge henne några presenter när jag kommer hem.

Jag kommer hem och hon visar vad hon fått, vår "gamla" digitalkamera (vi använder ju oftast systemkameran), MLP blindbags och prinsessan Cadence.
Hon öppnar gladeligen fler paket, men lillasyster börjar bli rätt avundsjuk och vill öppna hon med, vilket inte gillas av 5-åringen.


Hon fick Rarity och prinsessan Luna, MLP målar- och pysselböcker, MLP trosor och strumpor, Mulan-filmerna, Petshop.

Sen gick vi på restaurang och åt, Paulina bestämde Kina Thai Gården.
Mitt i maten kommer farfar insjungandes och överraskar oss alla.

När vi var så mätta så att vi knappt kunde gå så tog vi oss dem få meterna hem och sen slocknade dem snabbt båda två när dem väl kommit i säng.

Tusen tack för alla grattishälsningar på telefon, facebook och instagram, Ni är för goa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar