fredag 6 september 2013

Inställda planer

Paulina hade ont i armen efter sprutan igår kväll när hon gick och la sig så hon fick alvedon och somnade sen med lampan på.
Imorse hade hon fortfarande ont så hon ville vara hemma från dagis så mormor fick hämta Nathalie.
Sen tog hon med tjejerna hem till sig för fredagsmys. Paulina hade dock feber och ont i armen.
Jag har storstädat tjejernas rum, tagit bort och slängt leksaker som inte används.
Skrivit ett brev till bästa Tina i Australien (hon har fått vänta sen i maj..)
Tvättat och rensat lite till, helt galet vad stökigt det blir fort, men så skönt att vara här när det är rent och man slipper trampa på småsaker.
Niklas är i Irland, han och VD:n för Hertz flög dit igår och ska kolla på matchen som börjar om några minuter.
Själv ska jag avsluta min semester med att hoppa ner i bakaret en sväng, det räcker ju med att se andra halvlek, brukar ändå bli så sur och irriterad när dem inte kan göra mål :P
Imorrn bitti ska jag jobba och jag längtar!

Heja Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar