torsdag 2 augusti 2012

Woop Woop!

Idag blev jag äntligen med jobb!!!!

Det har gått väldigt trögt nu över våren och sommaren så man blir ju lite lätt deprimerad, nog för att det varit "skönt" att va hemma och att jag hållt mig sysselsatt ändå men det är ju det här med pengar.
Nu är det som sagt löst och på tisdag kl 9.00 börjar jag jobba efter att ha varit sjukskriven/föräldraledig/arbetslös i 2 års tid.

Vi firade med en capricciosa á la Kikki.
Degen:
5,5 dl mjöl
1,5 tsk bakpulver
1 krm salt
2 dl mjölk
75 gram smör

Tomatsås:
Ketchup+tomatpuré+pizzakrydda

Fyllning:
Skivad rökt skinka
1 burk champinjoner
Riven ost
Oregano

In i mitten av ugnen på 225 grader i en kvart, finito!
Åt en god sallad samt vitlökssås från gårdagens tacomys till. MUMS!



2 kommentarer:

  1. Vad roligt med nytt jobb, grattis! Tack så mycket för boktipsen, jag hade inte läst någon av dem så jag ska kolla upp dem innan nästa bokbeställning görs! Ha en fortsatt bra kväll! Kram Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Elin :D
      Och varsågod, har fastnat i bokträsket jag med äntligen så jag fick några bra tips från Dig jag med, nu gäller det bara att hitta tiden över ;)

      Radera