fredag 10 augusti 2012

Tjejmilen


Tjejmilen närmar sig med stormsteg!
Det är endast 22 dagar kvar och man kan säga att jag INTE är i form.
I sommar har jag haft nästan 4 veckors uppehåll (mitt eget fel, jag vet) och det har verkligen straffat sig.
I måndags var jag supertaggad att köra Årstaviken som är 1 mil i runda slängar.
Jag orkade springa ca 2,5 km innan jag fick världens håll, tog iofs ut mig totalt i trappan upp till Liljeholmsbron, så jag promenerade resterande ca 6,5 km.
Igår kväll testade jag Sicklasjön som är 5 km.
Jag orkade nästan springa hela sträckan innan jag återigen fick världens håll, har aldrig varit med om den smärtan innan så jag vet inte riktigt vad som händer.
I helgen ska jag prova igen och se hur det går.


Tänkte dela med mig av min peppmusik:

Alina Devecerski - Flytta på Dig
United Beats - Por que no
Infected Mushroom - Becoming insane
Scooter - And no matches
Adrima - Discoland
B*Witched - Does Your mother know
Hanna Pakarinen - Leave me alone
Fronda - Ingen mår så bra som jag
Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours
B*Witched - Mickey
Basshunter - Now You're gone
PVS - On and on
Summelove - Remember
Alex C - Sweetest ass in the world
The 89:ers - The 89:ers boy
Frida - Upp och hoppa
HEL - Vilddjur
Black Eyed Peas - I gotta feeling
Danny - Amazing
Astroline - Close my eyes
Loreen - Euphoria
Timbuktu - Flickan och kråkan
Hoffmaestro - Highwayman
Timbaland - If we ever meet again
David Guetta - Without You
Bruno Mars - Marry You
Swingfly - Me and my drum
Dead By April - Mystery
Jennifer Lopez - On the floor
Pitbull - Rain over me
David Lindgren - Shout it out
Martin Stenmarck - Explosionen
Erik Hassle - Standing where You left me
Melody Club - The hunter
David Guetta - Titanium
Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder
Lucenzo - Vem dancar kuduro
Erik Hassle - Wanna be loved
David Guetta - When love takes over

Oj det blev visst 39 låtar, och det var inte alla, haha, jag kommer förhoppningsvis inte hinna lyssna på alla på tjejmilen ;)
Det är en salig blandning iallafall som Ni kanske kan se, många av dem har Ni säkert inte ens hört talas om och kanske inte peppar Er, men några av låtarna har haft väldigt stor betydelse för mig tidigare i mitt liv och därför så peppar dem mig.

Finns det kanske några fler läsare som ska springa tjejmilen?
Eller har Ni nån låt som peppar Er extra mycket?
Min bästa pepplåt är Alina Devecerskis fantastiskt sköna låt Flytta på Dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar