fredag 10 augusti 2012

Fredag

Vilken vecka det varit!
I tisdags berättade jag hur dan hade varit och onsdagen var väldigt givande och bra.
Han som kom från företaget vi jobbade med var hur duktig som helst, superpedagogisk och superduktig och har varit med oss under hela veckan som stöd och hjälp.
Det var "bara" teori från 8-17 så det var en tung dag på så sätt men väääääldigt givande.
Igår var det dags att köra igång i "praktiken".
Det tog ett tag att komma in i det men idag gick det bättre, och det kommer fortsätta gå bättre och bättre för varje dag som går och det är inte ens jobbigt att kliva upp kl 6, ett bra tecken! :)

Tjejerna har ätit frukost på dagis de 2 senaste dagarna och Nathalie har blivit helt förstörd när jag har lämnat henne, hon har ALDRIG gråtit innan så det gör fruktansvärt ont i mammahjärtat att bara lämna henne så där.

Fick just besked om att tjejerna lyckats smitta ner åtminstone 1 kusin med vattkoppor så där kan man säga mission completed ;)
Jag har (som alla andra) skaffat Instagram, kikkilajnen heter jag om Ni vill följa mig som det så fint heter ;)
På fredagar kommer jag sluta kl 15 och just idag så följde Paulina med Niklas till Gävle på fotboll och Nathalie somnade på mattan strax efter 18-tiden så jag har njutit av en fantastisk handbollssemifinal, sista halvan iallafall, och frågan är ju vad man ska hitta på nu?
Nathalie hittade mina jobbgrejer och satte sin personliga touch på både dem och sig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar