tisdag 8 maj 2012

Vill man bli fin

Får man lida pin!

Förra veckan inhandlades 1 par joggingdojjor på Adidas.
Igår invigde jag dem genom att powerwalka samt lite mjukjogging Årstaviken runt och hade jag inte stannat i Barnängen för vattenpåfyllning hade jag tagit Henriksdal också men det blev 12 km + promenad till och från dagis vid hämtning så 16 km totalt.

Idag var jag skapligt mör i kroppen, träningsvärk ÖVERALLT!
Jag och Niklas promenerade till dagis imorse och lämnade tjejerna och sen gick vi Hornstull/Västerbron/Kungsholmen/Henriksdal/Sjöstan på 13 km (+2) så 15 km.

Hade fel skor på mig och jag kände att det skavde lite på lilltån.
När jag drar av mig strumpan hemma så möts jag av den fina bilden här nedan.

Hade tänkt tagit Hammarbybacken imorgon men jag tror det blir en vilodag istället va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar