tisdag 1 maj 2012

Sådärja

Nu har jag läst ut Katrin Zytomierska's LCHF bok och känner mer pepp absolut men att ha detta som en livsstil är definitivt inget som jag strävar efter.

Jag vill kunna äta vad jag vill (i måttlig mängd såklart!) och slippa leta efter alternativ till LCHF när man är på restaurang t.ex.

Att pizza och snask och sånt inte är bra för kroppen det vet jag, men jag lever bara 1 gång och 1 gång i veckan eller så måste man få unna sig.

Jag är grymt impad av mig själv som lyckats hålla mig borta från onyttigheter än så länge, jag är inte ens sugen, men det är mycket för att jag verkligen verkligen vill gå ner i vikt och komma i mina kläder igen och så kanske alla diverse krämpor i kroppen minskar i takt med att jag blir lättare.
Heja mig!!


1 kommentar:

  1. Tack :) Jag kände mig som en prinsessa, haha. Passa på att köpa den! Den är inte dyr och såå fin!

    Hmm, man kanske borde läsa den boken för att bli lite extra peppad..fast jag har svårt att följa dieter. När jag förbjuder mig själv att äta vissa saker så är det det enda jag vill ha ;)

    Bianca går på privat förskola, ett föräldrakooperativ..men vi funderar på att byta. Först är den en massa jobb och sen är vi så missnöjda med hur det kommer bli i höst., suck.

    SvaraRadera