tisdag 29 maj 2012

Sommar

Förra veckan kändes det verkligen som att det var sommar.
Alla vinterkläder tvättades och plockades undan och man njöt i fulla drag.
Och så kom den här veckan, riktigt kallt!

Vi var neråt i Sverige förra veckan, Helsingborg närmare bestämt, där var det hetta deluxe!
Fick umgås massa med världens bästa Tina medan Niklas och Paulina var på fotbollsmatch.
Dan efter for vi upp till Gekås i Ullared en sväng.
Det var typ inget folk alls där och vi lyckades fylla en hel kundvagn med bra-å-ha-grejer å sånt.
Bästa köpet; Canon multiskrivare för 479:-
Niklas köpte hajfilmer, han har fått dille på det, så jag köpte ett Wii-spel, Summersports Party, för drygt 90 spänn.

Paulina har spelat minigolf i 2 dagar och hon är riktigt bra på det också, det finns volleyboll, badminton, crocket, basket och en massa andra sommarsporter så när det inte är sommar ute så är det definitivt det inne hos oss på 165:an ;)

Och sist men inte minst så har väl ingen missat att Loreen vunnit ESC?
Helt underbart och nästan väntat enligt mig, jag gillade Rumänien och lite Serbien också, och partygummorna från Ryssland var ju rätt så sköna dem med.
Kul att Sverige ska få anordna det för 5:e gången, hoppas det blir på Friends Arena (eller nån annanstans i Stockholm) så jag kan vara på plats, AIK kan glatt spela sina matcher nån annanstans i maj 2013!

Om 3 dar är det juni, ge mig SOMMAR och SOL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar