onsdag 2 maj 2012

Curly

Inatt sov jag med flätor och så här ser jag ut idag :)

Bilden är tagen med webcam och hur svårt kan det va att se normal ut på en bild?!
En kul kontrast till mitt annars så vardagliga och platta hår.

Annars då?
Jag funderar starkt på att försöka jogga/springa.

När jag var yngre var jag väldigt aktiv, jag tävlade i längdskidor och det stod alltid mellan mig och min dåvarande bästis, jag vann 1 gång. När det inte var skidor så var det fotboll, i 6 år höll jag på och la av när vi vann serien och sen kom en envis benhinneinflammation och viktökning (de ljuva tonåren och kärlekstrubbel) så dem försök jag tog till att komma igång igen lades snabbt ner.
Mitt senaste ex var/är ett riktigt träningsfreak så han fick mig att komma igång med gym och kondition (cykel) och äta därefter och vips så mådde jag så mycket bättre och gick ner i vikt igen.
Sen träffade jag Niklas..... ;)
Haha, näedå, han är rätt så fit och har ett aktivt jobb samt gymmar när ork och tid finns så det är ren lathet från min sida och att jag varit gravid 3 ggr på 3 år som bidragit till detta överflöd.

Jag har passerat inskrivningsvikten med Paulina men jag har fortfarande 6 kg kvar till inskrivningsvikten med Nathalie och det ska jag väl klara på 1 månad?

Har laddat ner en app som jag ska testa intervaller på till en början (ett alternativ till 5k Runner som finns till Ajfån)
Men först måste jag ha skor och när det är fixat ska jag ta mig an Hammarbybacken och Årstaviken.

1 kommentar: