onsdag 22 juni 2011

Röntgen nästa

Idag hade jag sjukt ont i handleden så jag ringde till husläkaren när jag kom hem efter dagislämning.
Jag fick en tid 1 timme senare som tur var.
Just när jag kom dit så hade jag inte så jätteont, såklart, men efter att hon klämt och känt och böjt och bänt så har jag nu ont igen.
Hon skickade en remiss till röntgen då jag tog upp denna incident som dök upp i huvudet på mig när hon frågade om jag gjort illa mig.
Hon tyckte att jag skulle köpa ett handledsskydd och så skrev hon ut tabletter.
Imorgon tar jag tag i röntgen grejen och köper ett skydd om det inte kostar allt för mycket.
På ett sätt så hoppas jag att det är nåt så jag kanske får ett slut på skiten för idag kunde jag inte hålla Paulina i handen på väg till dagis och har knappt kunnat bära Nathalie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar