torsdag 23 juni 2011

Obekvämt

Köpte denna på Stadium för 99 pix, inte så farligt, men det känns väldigt konstigt och det gör ont för att den är så rak.
Hämtade ut tabletterna jag fick på recept, Diclofenac, dyraste medicinen ever, hela 9 kr för 20 tabletter och nej det är inget skämt.
Kom just på att jag skulle ha tagit en i samband med middagen men då jag är ensam med tjejerna (match i Örebro) så har jag liiiite annat att tänka på.
Ingen av dem verkar vilja sova heller...
Medicinen kan påverka reaktionsförmågan vid bilkörning så imorrn när vi ska KÖA ut till Ingarö så ska jag köra lugnt och ha det i bakhuvudet; Niklas har ännu inte fått besked om när han får tillbaka sitt körkort. Han har varit utan i 1 månad nu.
Återkommer möjligtvis senare om tjejerna beslutar sig för att sova :)
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar