fredag 3 juni 2011

För 1 år sen

Paulina ser så liten ut!!! :)

Jag outade min 3:e graviditet här på bloggen.

Det var också fjolårets värsta dag.
20100603-BF för lillasyster Juni...
Jag bröt ihop på jobbet och var helt förstörd hela dagen och det var solklart att jag inte kommit så långt i sorgearbetet.
Gud vilken lång tid det tog sen innan jag kunde acceptera att jag var gravid med Nathalie.
Utan psykologhjälp hade det aldrig hänt.

Idag har jag vetat om att det är den dagen men jag kan acceptera det på ett annat sätt.
Berättade det för Lily och hon smekte min kind lite lätt och då började det bränna bakom ögonlocken men jag blir ju så rörd för minsta lilla.
Hoppas blödigheten går över snart, kan väl inte skylla på hormonerna fortfarande? ;)

Om inte Juni hade fötts så tidigt så hade inte Nathalie varit här, konstigt det där.

Men herremingud vad jag är glad över mina fina flickor!! *ÄLSKA*
Published with Blogger-droid v1.7.0

1 kommentar:

  1. *KRAM* Det är fruktansvärt jobbigt med såna där datum, jag känner verkligen med dig! Härligt att du tagit dig vidare och att båda dina flickor brås på dig, världens finaste!! :) Puss

    SvaraRadera