fredag 17 juni 2011

Mor-och-dotterdag

Som Ni kanske märkt så har inte jag och Paulina världens bästa förhållande så jag planerade en överraskning i måndags för bara henne och mig.
Nathalie var med mormor.

Hon fick inte veta något förutom att vi skulle åka båt.
Vi tog Emelie-båten till Grönan.
När vi kommer fram så säger hon:
-Ska vi gå på Gröna Lund mamma?
Jag hade ingen aning om att hon ens visste vad det var :P

Vi kom fram 11.50 och det öppnade 12.00.
Tog en kölapp för att köpa biljetter och vi hade 219 och det var bara typ nr 80 så vi fick snällt vänta på vår tur.
Köpte grönt kort samt åkband eftersom hon ändå åker gratis.

När vi kom in ville hon inte göra nånting, hon var rädd för allt. Pratade med en gullig kille som stod vid chokladhjulet och vi spelade ett nummer. Vi vann inte men fick ändå ett tröstpris.
Hon vågade inte åka nån karusell så vi gick ner till barnkarusellerna och där åkte vi allt man kunde åka, några åkte vi flera ggr.
Vi åkte Blå Tåget men det gillade hon inte, vilket jag kan förstå.

Vi käkade nachos, glass, lakritsrem och kastade bollar och vann gosedjur (vinst varje gång Du vet) köpte ballong, hon valde Blixten McQueen framför alla, det var mycket otippat.

Vi åkte hem med sista båten och vi hade en underbar dag tillsammans utan bråk, skrik och grin och det ska bli mer sånt framöver :)
Published with Blogger-droid v1.7.0

1 kommentar:

  1. Egentid behövs för dom stora små hjärtana som ibland tyvärr glöms bort bland alla måsten! Vilken fantastisk dag ni verkar haft! <3 Saknar er!

    SvaraRadera