tisdag 8 mars 2011

Tisdag

Men inte vilken tisdag som helst!
Fettisdagen, Internationella Kvinnodagen och Pannkaksdagen!
Jag har avklarat 2 av 3 möjliga.

Internationella Kvinnodagen firade jag genom att gå en barnvagnsmarsch mot mödradödligheten i världen med Malin och hennes lille Elliot och hennes mamma Anita.
Vi fick regnskydd till vagnen och även en ros från det turkiska folket.
Sissela Kyle höll tal innan vi sen marscherade Hamngatan-Sveavägen-Kungsgatan-Biblioteksgatan-Norrmalmstorg.
Solsidan-Fredrik var rakt framför näsan på oss när vi hade fullbordat marschen, skapligt lång karl!

Fettisdagen firade jag med att dela en semla med Paulina på båten mellan Barnängsbryggan och Luma samt en semla nu på kvällen, mumma!

Jag var nära att ta pannkakor till lunch idag men jag ville ha tzatziki och det passar inte så bra ihop :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar