måndag 21 mars 2011

Gudmor/fadder

Nu har det hänt, Saga's föräldrar har gett mig ett förtroende och Saga en vuxen vän för livet ♥


Jag fick hålla i henne under hela ceremonin och hon är verkligen världens lättsammaste unge :)
Jag fick även läsa barnevangeliet som man hört typ 1000 ggr.
Dem hade en solist som sjöng så att håren reste sig på kroppen och ögonen vattnades med tårar, vilken röst och vilka vackra texter.
Det var ett kort och helt perfekt dop, inte så mycket bibelspråk och det som var det bästa tycker jag var att efter Saga blivit döpt i vigvattnet höjde prästen upp henne (som i Lejonkungen Ni vet) och gick runt med henne och visade henne för alla i altargången.

Efteråt var det smörgåstårta och barnbus (skrik :P) och efter det jättefin och supersmarrig tårta.
Det var kul att träffa min pappa och mina bröder och även Annalenas familj.

Paulinas dopoutfit ♥  
Matchande kusiner ♥  




Pusskalas ♥
Slocknade till slut i allt oväsen :)

3 kommentarer:

  1. Hej Kicki. Kul att träffas och era döttrar är ju så söta. Roligt att du tyckte om sången, de va min lillasyster. Älskar hennes röst, hon har sjungit på våra dop också :) Ha de så bra nu. Helena

    SvaraRadera
  2. Hej Helena!
    Kommer inte in på Din blogg så jag svarar här :)
    Men tack och detsamma, har ju träffat Dina flickor förut och Wanna har blivit så stor! Sist jag såg henne kunde hon inte gå! :)
    Oj, var det Din lillasyster, Du får hälsa till henne att hon är grym! Vilken var den andra låten hon sjöng?
    Kul att Du hittade hit :D

    SvaraRadera
  3. Det är du heter låten med Shirley Clamp.

    SvaraRadera