söndag 13 mars 2011

Mello 2011

Jaa vad ska man säga.
Jag som alltid har varit ett fan av Melodifestivalen tycker bara att det blir sämre och sämre för varje år och det gör mig inte så mycket om jag missar en deltävling.
Så här i efterhand hade man ju kunnat dissa gårdagens final också...
Men jag tänker ändå lista upp mina favoriter från igår:

1: Swingfly, störtskön låt som jag tror skulle gått långt.
2: Brolle, älskar verkligen refrängen på låten och den fastnar på en gång.
3: The Moniker, även han hade en smittande refräng på låten, skönt gung.
4: Linda, jag älskar ju schlager, men förstår inte varför hon måste ha stormvindar på sig?
5: Danny, jag gillar framförandet bättre än låten, men låten fastnar även den.
6: Nicke, rockballaden var mysig, det var Niklas favorit.
7: Playtones, gillar Rockabilly stuket men inte mer än så.
8: Eric, Sanna och Sara får dela sista platsen faktiskt för alla 3 var lika dåliga.

Och så gick Eric och vann hela skiten, han hade alldeles för många småglin som röstade på honom for sure!
Får se hur han klarar sig i Tyskland....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar