söndag 13 mars 2011

Fullt ös

Nästa vecka är det fullt i kalendern, har nu haft en vecka med nästan inga planer alls så det ska bli skoj med lite action igen :)

Måndag: Nathalie blir 3 månader och vi ska till BVC på 3-månaderskontroll och vaccinering och jag ska till kiropraktorn en sista gång för lite knäckning och få övningar som jag ska göra hemma och lämna+hämta på dagis.
Tisdag: Niklas är ledig, jag ska ta cellprov, träna utan bäbis och vi ska storhandla.
Onsdag: Niklas är ledig och jag ska träna utan bäbis och Nathalie ska äntligen börja på babysim!! :)
Torsdag: Träffa Anna S som jag inte träffat på LÄNGE och hämta Paulie på dagis.
Fredag: Jag ska lämna Paulie på dagis och sen till barnmorskan för gravtest och insättning av spiral.
Lördag: Jag blir fadder/gudmor till min brorsdotter Saga på hennes dop.
Söndag: ?
Foto: Emelie Ohlsson (emelieohlsson.se)

1 kommentar: