måndag 7 mars 2011

Premiär!

Efter den hemska morgonen med vagnbekymmer och en trotsig snart 2½-åring så gick jag med raska steg hemåt och styrde kosan till Puls och Träning.
Jag kollade på mitt lilla schema när jag hade skrivit upp att jag tränat senast och hör och häpna, februari 2010 (!!!) nog för att det har sina skäl (sjuk i 3 månader och sen gravid med mina åkommor).

Det är verkligen på tiden att jag kör igång igen! :)

Mellan 9-15 får man ha barnvagn i hallen eller sovande bäbis inne i lokalen.
Jag satte mig och cyklade, sämsta kondisen i Sverige hade jag nog, men efter ynka 10 minuter så vaknade lilla fröken....
Jag fick henne att somna om, men efter det hade jag tappat träningslusten och väntade bara på att hon skulle vakna igen så det blev lite hattigt resten av tiden.
Men nästan 5 km cykling är bättre än inget så jag hoppas på bättre lycka nästa gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar