tisdag 11 januari 2011

Vi är med husdjur!

Paulina vill så gärna ha en katt.
Men eftersom jag är LIVRÄDD så kommer det aldrig att hända.

Husdjuren som flyttat in är inte heller något jag hade önskat...
Jag är inte så mycket för husdjur alls om jag ska vara ärlig.
Jag är född och uppvuxen med hundar, jakthundar, dem var mestadels utomhus så jag tycker inte det kan kallas för husdjur. Vi hade även höns och kalkoner. Vi fick ta hand om mosters kanin och den lyckades jag och lillebror mata ihjäl har jag hört...

Jag ska inte hålla Er på sträckbänken längre...
Silverfiskar. Vi har sett dem på klinkersgolvet i hallen, i badrummet och i vardagsrummet, dem har inte blivit långlivade dem som vågat visa sig för oss, men var kommer dem ifrån!?
Och hur ska man bli av med dem?
Den här lägenheten är bara 3 år och visserligen ett tvättäkta fuskbygge, så jag förstår inte varför..

Kära grannar, har Ni också samma problem som vi?

1 kommentar:

  1. Usch då, inte kul med skadedjur. Jag har problem med mjölbaggar och har nu haft anticimex hos mig för andra gången så ett tips är att ta kontakt med dem och höra.

    kram

    SvaraRadera