söndag 25 juli 2010

Wiihoo

En glad nyhet!

Ni kommer väl ihåg Emelie som fotade dessa underbara bilder? ♥

Ett gammalt kollage gjort av mig, Fotograf Emelie Ohlsson
Hon fotade Zäta och Emma's bröllop tillsammans med en annan duktig fotograf nu i dagarna :)

Hon ska flytta till Stockholm!!!! :D

Imorgon fyller hon 23 år och hon har blivit så stor inom fotografering nu, och är helt självlärd!
Hon har släppt en DVD som jag självklart har bokat och som jag ser mycket fram emot.
Tänk att få vara ens hälften så duktig som henne, då skulle jag vara glad :)

Gå in på hennes hemsida och kika på hennes galleri vettja för att se vilken utveckling som skett.

1 kommentar:

  1. ÅH. Jag har uppdaterat mig lite hos er. Vad stor och gosig hon är, Paulina! Tänk vad tiden går. Bubba är storböna redan! Och syskon på ingång! Spännande!

    SvaraRadera