onsdag 7 juli 2010

Ullared

Nu har jag varit där igen, sist jag var där var för exakt 1 år sen.

Jag och Niklas klev upp kl 4 och åkte 20 minuter senare. Exakt kl 8 när dem öppnade var vi där, och tur var väl det. Vi kunde gå i lugn och ro hur länge som helst, kom man på att man glömt nåt fick man tränga sig förbi.
Vid 11.30 gick vi till kassan med överfull vagn och korgar.

Totalsumma: 8140,67 = 10 stora kassar och ett 97 cm kvitto på det, jo jag tackar jag! :)

Kollade in outletbutikerna runt om, men det var inget intressant, jag var trött och less efter vi tryckt i oss en varsin lunch så vi åkte hem strax efter 13 och var hemma innan 18.
Såg att det hade fastnat en fågel i grillen där fram på bilen också, den blir rolig att få bort imorrn...

Paulina har varit hos farmor sen igår så det var underbart att träffa henne igen och hon blev SÅ glad att se oss, och ännu gladare när hon fick se vad vi hade köpt åt henne :)

Ett urval av köp: Overall, jackor, vantar, strumpor, tröjor, byxor, leggings, polisbil, brandbil, dammsugare, saccosäck m.m. till Paulie. Bäbis ska få några bodies, skötbädd, spjälskydd, våtservetter och så lite amningsgrejs till mig när jag ändå var i farten, och en skötväska, jag hade kunnat handla så mycket till den lill* men vagnen var full redan innan vi hade kommit till leksakerna och man går inte och hämtar en till vagn.

Här var vi långt ifrån klara om jag säger så... :P

2 kommentarer:

  1. Jag var på gekås i måndags! :D Tar väl en halvtimma att köra härifrån men jag tycker det är lika roligt varje gång, haha. Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Jisses vad ni har handlat :) Va roligt. Kram

    SvaraRadera