söndag 4 juli 2010

En tjejig sol och badhelg

Hade kort helg denna vecka då jag jobbade i fredags, kändes mycket märkligt.

Men i lördags tog jag ut rutschkanan till Paulina på gården så hon fick åka lite, vilket visade sig vara en succé både ute som inne.
Sen bar det av till Hökarängen och till kusinens nya hem.
Pappan i familjen påtade i trädgårn medan vi tjejer strosade till en plaskdamm efter lite medköpt picknick från en ICA.
Detta var Paulinas första bad för i år och hon tyckte det var såååå kul :)

Därför så föreslog jag en dejt i Marabouparken i Sumpan idag med finaste Anna som jag inte sett på galet länge, typ 3 år (!)

Sagt och gjort så möttes vi vid 12 rycket och handlade lunch/picknick på vägen innan vi parkerade våra rumpor i den fina parken.
Paulina ville bada på en gång så det var bara till att följa med henne ner och sen ville hon aldrig gå upp i princip.
Jag snodde med mig en badboll från jobbet som hon lekte med och strosade runt och hälsade på alla bäbisar, kramade dem och pussade dem, hon är för söt!

Vi var hemma vid 18.30 så jag lät henne hoppa i badet medan jag lagade maten och efter det och tandborstning slocknade vi båda två i varsin soffa :)

TACK tjejer för en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar