onsdag 12 augusti 2009

The walking baby ♥

Igår var jag på Grönan med Tina och hennes mamma.
Precis när jag kommit fram får jag ett sms av Niklas; Paulina hade gått 5-6 steg till honom flera gånger.
Självklart passar hon på när inte jag är hemma!

På Grönan var det skitkul, åkte massa roliga karuseller, Jetline 3 eller 4 ggr på raken då det inte var någon kö (men man mådde ju därefter sen :P)

När jag kommit hem sa Niklas att han hade filmat henne:



Imorse så försökte han få henne att gå igen, men utan resultat, han skyllde på att det var för att jag var där...
Sen åkte Niklas iväg och hjälpte sin far och då testade jag.
Hon gick och gick och gick hela tiden och hon ställer sig själv upp i alla lägen och det var så sjukt häftigt att se henne ta dessa 10, 15 stegen i taget och se lyckan i hennes ansikte och hur hon viftade med händerna och applåderade när hon såg hur uppspelt jag blev, älskade unge! ♥

Efter detta roliga så var vi upp till 8:e våningen och hälsade på Arvid som vi inte sett på JÄTTELÄNGE, han kan gå, springa t.o.m, fast han är på pricken 1 månad äldre så han fyller 1 år på söndag, så på 1 månad borde hon bli ännu stadigare och kanske rent utav också kan springa?

Sen blev det storstädning av lägenheten och så var vi tvungna att gå ut, jag var så varm efter all jakt med dammsugaren.
Vi stötte på Angelica och Charlie på Konsum och gick och gungade med våra busar.
Dagen avslutades såklart med bus på gården med Feli bl.a.

Imorgon bitti åker vi till Hudiksvall (igen :P)
Åter i Fjollträsk på söndag!


Photobucket

2 kommentarer:

  1. Åh vad duktig hon är! Ha så kul i Hudiksvall! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har spanat och spanat efter er mrn här kommer förklarinngen, du har åkt till urskogarna igen :)

    Vad kul att Pauli går! Feli går runt helt själv i lägenheten nu, det är så kul att se hur glada de blir när de inser att de faktiskt inte behöver hålla i sig :) Saknar er på innergården, so hurry home!!!!

    SvaraRadera