tisdag 18 augusti 2009

Fläskläpp

Eftersom Paulina bara ska gå nu för tiden så händer det ju såklart att hon trillar lite då och då, eller tappar balansen snarare, eller nåt, oftast tar hon emot sig med händerna eller sätter sig på rumpan.
Men idag så landade hon på munnen och fick världens fläskläpp och blodet rann :(
Jag kände på tänderna om dem var lösa och det var dem inte, mer än så fick jag inte undersöka...
Som tur är så har läppen gått ner väldigt mycket, kollar man på henne från grodperspektivet så ser man att nåt har hänt med läppen, men eftersom hon är så kort så gör man inte det så ofta...

Stackars min lilla älskade!


Photobucket

2 kommentarer:

  1. stackars då! :(
    Hoppas det inte gör ont på henne!
    Ska du ringa tandläkaren? har för mig att dom sa på våran tandläkarträff att man skulle ringa om de ramlat på munnen så man kan kolla ifall de bakomliggande tändena blivit skadade...
    när ska vi seeees? kram

    SvaraRadera
  2. bra!

    Ja vi ska väl hem snart.. R börjar jobba på måndag så då måste vi ju vara tillbaka..
    men nästa vecka, hur ser det ut för dig då? Jag vågar knappt visa mig.. har käkat ihjäl mig! haha fyy...... nu blire lchf för hela slanten.. :)Jag mår inte bra i magen av kolhydrater.....blä!
    Kram

    SvaraRadera