lördag 8 augusti 2009

Sunny day!

Idag vaknade Paulina runt halv åtta och var superledsen.
Jag var helt skakis, dyngsvettig, dundrande huvudvärk och ont i kroppen.... Jag orkade knappt lyfta upp henne..
Hon somnade runt 23-tiden igår kväll och eftersom hon brukar sova i 14 timmar så testade jag med välling.
Hon somnade om och så även jag tack och lov.

Niklas hade sin första dag på semestern idag, och vad gör han?
Jobbar extra 6-11, var egentligen menat till 12, men han kom hem en timme tidigare.
Vilka var nyvakna då?
Jo vi :)
Han visste inte riktigt vad han skulle säga när han kom hem.

Men vi klev upp då iallafall, jag mådde lite bättre, och ännu bättre efter frukost och 2 alvedon.
Vi stämde träff med Lily och finaste Feli och promenerade till Sickla Beach.
Flickorna badade och det var faktiskt skönt i vattnet för en gångs skull :)
Men Paulina var lite loj och "hackade tänder" så jag tog upp henne, hon är ju förkyld så jag vet inte om det var därför?
Sen la vi oss i gräset och snackade och myste innan vi gick hemåt vid 15-tiden.

Stannade till på Konsum och köpte götta, Niklas jobbar i Vaxholm ikväll (vilken semester va?) och jag såg att Hotel Rwanda gick på 2:an ikväll, har den på DVD från Thailand, men har inte blivit av att jag sett den så därför blev jag så glad att det för en gångs skull går nåt på tv som jag vill se denna sommar :)
Igår gick det också en film förresten, Girl In The Park på Canal + First, den handlade om en mor vars 3-åriga dotter försvann på en lekpark när hon tittade bort i några sekunder och sen tror hon att hon träffar henne 16 år senare.
Den var bra, men slutet var värdelöst! Hatar såna filmer!

Håller på att knåpa på en önskelista till Paulina också, den börjar bli ganska lång :P



Photobucket

2 kommentarer:

  1. Tack för igår, det var verkligen jätteroligt att hänga med er :) ;)

    SvaraRadera
  2. Kan inte du skriva här vad Paulina önskar sig =)

    SvaraRadera