tisdag 4 augusti 2009

Lååååångprommis

Idag hade jag varit hemma och snorat länge nog tyckte Niklas, och jag med egentligen, så vi begav oss ut i solen kl 11.00 i förmiddags.
Vi gick längs Årstaviken vidare upp till Hornstull, fortsatte över Västerbron och vek av mot Rålis.
Lunch på Paviljongen, Wallenbergare *mums*
På Rålis fick Paulina gunga och bada, det visade sig att hon hade bajsat i blöjan när jag tog av den, bajset hamnade i plurret, men jag var snabb nog att plocka upp det med min hand, trevligt värre :P
Sen gick vi Norr Mälarstrand, Gamla Stan och Söder innan vi hamnade hemma i Sjöstaden.
Klockan var då 17.00.
Behöver jag säga att jag har ont i fötterna? Näe, behöver jag säga att jag har fina ränder efter klänningen jag hade på mig? Näe, men ack så härligt det var att få vara ute!
Är fortfarande snorig, men inte så mycket, så snart är det väl dags att börja umgås med folk igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar