söndag 23 augusti 2009

Vem är Du?

Det är otroligt många som ställer dessa frågor till sina läsare och får väldigt många svar, även från dem som aldrig brukar kommentera.
Så nu tänkte jag att jag skulle göra ett försök.
Vad jag kan se av min Feedjit ruta här till vänster så är Ni en hel drös som läser från olika delar av Sverige och Norden och t.o.m. utomlands! :D
Jättekul tycker jag att det är, men man blir ju såklart nyfiken!
Även Ni som jag vet läser får gärna också svara på frågorna såklart :) *piiiiiiik*

Tack på förhand!

¤ Vad heter Du och vem är Du?
¤ Vart bor Du?
¤ Brukar Du besöka mig regelbundet?
¤ Hur hittade Du hit?



Och så har vi det här med Bloglovin. Jag skaffade det för att alla andra hade det men började inte använda det förrän några månader sen.
Det är grymt, istället för att gå in på alla favoritbloggar via favoriter eller bokmärken och se (som det oftast är hos mig) att det inte är uppdaterat med nåt inlägg, så kan man istället logga in på Bloglovin och där radas alla nya inlägg upp från alla favoritbloggar man lagt in.
Än så länge har jag uppnått till 4 prenumeranter, wohooo, inte mycket att hänga i julgranen men det är nog många av Er som inte har Bloglovin ännu så SKAFFA det vettja! :D

MAKE ME HAPPY!

Photobucket


4 kommentarer:

  1. Hej älsklingen! Jag läser alltid!
    Tina, jag är din vän! :D Du har varit hos mig så du vet var jag bor, jag besöker dig ofta ofta och jag hittade dig genom dig skulle jag tro? Du har så fin blogg! <3 Puss

    SvaraRadera
  2. ¤ Vad heter Du och vem är Du?
    ¤ Vart bor Du?
    ¤ Brukar Du besöka mig regelbundet?
    ¤ Hur hittade Du hit?

    1. Jessica
    2. Uppsala, du var ju precis här med gofisen..
    3. Självklart!! =)
    4. Du tipsade nog för läääänge sen..

    SvaraRadera
  3. Jag heter Jenny och min Molly är jämngammal med din Paulina. Jag bor i Stockholm, men på andra sidan! Brukar absolut besöka regelbundet, så roligt att följa Paulinas utveckling och se hur ni har det i er vardag. Hittade nog hit via familjeliv för lääänge sen om jag inte minns fel! Kram :)

    SvaraRadera
  4. Hej! Första gången jag är här men passar på att lämna ett litet avtryck!
    1. Helena
    2. Hammarby sjöstad
    3. Första gången
    4. Googlade på mammabloggar i sjöstaden

    Kul att någon av alla mammor i sjöstaden bloggar! Jag bloggar också men inte om livet som mamma även om det är en stor del av mitt liv, har en son som är 8 månader!

    Ha en skön dag! /Helena

    SvaraRadera