söndag 19 juli 2009

Massa bilder!

Nu orkar jag inte sortera dem för det skulle ta sååååå lång tid.


Badtjejen


Stackars barn, med mina kusiner Herman och Alfred.

Köpte brillor på DollarStore för en 10:a för hon snodde ju mina hela tiden


Mysig badrock

Bra uppsugningsförmåga i Up&Go blöjan :D

Badar i tjärnen i Bergsjö







Haha, störtskön bild på Paulina och Emmy med varsitt pekfinger i munnen :)


Badar i Emmys pool

Det var inte lätt att underhålla fröken hela vägen, en tom festis funkade ett tag iaf.


Visar sina 3 tänder


När hon sov fick jag hålla upp hennes huvud, nackkudde nästa!

I början gick det bra.


Fick äta spaghetti och köttfärssås själv...



Finkläder på begravningen
Love this dress


Nytorpsbadet med kusin Isa


Rån är oslagbart!


Plaskar i en pöl i Sumpan, helt galen som synes!

Solar i Kungsängen

1 kommentar:

  1. GUD vad jag skrattat åt alla bilder. speceillt matbilderna, stackars barn-bilden och den fulla blöjan! hahahahaha :) GOA Paulina.
    Men TACK min vän, du är också en slående skönhet! Tycker vi båda kan ta och bli modeller va? ;)
    ska bli skoj att ses på tisdag! KRAAAAAAM

    SvaraRadera