måndag 6 juli 2009

Dåligt

Med uppdatering från min sida, det är fullt upp, och så kommer det vara i 2 veckor till, minst.
Vi har haft det bra, träffat en massa härliga vänner, har solat och badat, dock inte jag ännu :P Spenderat pengar på sommarreorna runt om i stan och råkat på skumma människor både här och där, fått håret avfärgat och färgat av finaste Ida och det blev grymt bra *tusen tack*
Paulina har levt längre utanför magen än inuti om man räknar antalet dagar, hennes morbror har fyllt år och jag har blivit myggbiten m.m. m.m.
Nu stundar begravning, Ullared, mys med vänner, semester med vår lilla familj, massa bilåkande, Hälsingland, Medelpad och förhoppningsvis även Furuvik.
Ha det bäst för det ska vi!
Godnatt mina vänner!
Har en massa härliga bilder och filmer i kameran men dem får Ni kika på när jag har mer tid över :)

2 kommentarer:

  1. Glöm inte packa armbågsskydd och skor med stålhätta inför Ullared. Förresten, Nicklas kan väl ta s-västen då han ändå är igång. Din egen livvakt liksom, fräckt.

    SvaraRadera
  2. jag kan inte kommentera din "nu jävlar" blogg.. Vet inte varför? sen undrar jag hur jag läser kommentarer på min egna blogspot-blogg? Den är förresten hemlig för alla andra än dig :) hihi.. kram

    SvaraRadera