tisdag 28 juli 2009

Gårdagen

Var iväg till Sickla en sväng för att Paulina skulle sova.
Skulle till SIBA och köpa en Blu-rayspelare som dem hade halva priset på nu, 1498:- + att man skulle få 5 Blu-rayfilmer på köpet.
Men det var självklart slut, och överallt i hela Sthlm utom InfraCity.
Så jag åkte hem och tåg bilen dit ut.
Även där var den slut tydligen.
TYPISKT!
Men precis när jag var på väg ut stoppade försäljaren mig och sa att det fanns en kvar :)
Ibland har man tur!

Sen hämtade jag upp Niklas på jobbet och väl hemma så gick vi ut på gården så att Paulina skulle få promenera med gå-vagnen i sina pjux och vips var hela grannmammagänget ute med alla barn :D
Felicia har lärt sig gå, men ville såklart inte visa upp det just då :D

In för middag, Paulina åt falukorv och makaroner, som hon verkligen ÄLSKAR.
Jag och Niklas kollade på Blu-ray såklart, National Treasure med Nicholas Cage.
Vilken äckligt bra bild det blir alltså, ser fram emot att se tecknat på den för det ska verkligen vara något speciellt.
Filmen var lite mer än 2 timmar men det tog över 3 timmar att se den.
Paulina vaknade och skrek typ en gång i kvarten kändes det som.
Till slut fick hon komma upp en stund, och vad händer då?
Hon står upp och när hon ska sätta sig ner så slår hon i munnen i bordet och börjar blöda från tandköttet i övre käken.
TÄNDERNA var det första jag tänkte, men hon slog i där ingen tand är synlig ännu så det bör ju vara lugnt?
Sen somnade hon efter att ha fått mera välling så vi kunde kolla klart på filmen.


Fler bilder finns hos grannen :)


Och så en dagens outfit:

Klänning från Gekås

1 kommentar: