tisdag 28 juli 2009

Kom igen nu :)

Eftersom jag verkar ha en hel del läsare, enligt Feedjit och besöksräknaren iaf :P
Så skulle jag bli glad om Du antingen klickar på denna länk och blir medlem på GratisBio genom mig.
Man tjänar poäng otroligt lätt och fort, jag är uppe i 1341 poäng nu och har inte hållt på så länge för då hade jag tröttnat för längesen.

ELLER:

Eftersom många redan verkar vara medlem så kan Du väl göra ett besök hos mig
kikkis kan vi bli vänner med varann och skriva gästboksinlägg och få poäng på det viset också :D


1 kommentar:

  1. tjenis penis. nu är vi i alingsås... jätteskoj att få komma bort ett tag!!
    Jag fick 2500 pix för vagnen, helt okej med tanke på vilket skick den var i´.. hade inte direkt varit super försiktig med den... repig och grus i hjulen... skönt att ha blivit av med den iaf! vi får höras när vi kommit hem om en date, vi stannar nog ett litet tag i sthlm innan vi åker till umeå,, ska ju på bröllopp på lördag.. :) Hälsa alla. kraaaaam

    SvaraRadera