lördag 3 januari 2009

Mitt 2008

Nu är det dags att summera 2008!
Här nedan har Du mitt år 2007

http://minbubba.blogspot.com/2008/03/nu-har-jag-avslutat-min-frsta-blogg-som.html

Gör en likadan lista som då:

Året var 2008

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut?

- Jag födde min dotter ♥

2. Höll du några av dina nyårslöften?

- Kan inte komma ihåg att jag avlade något.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- Japp, det var ju babyboom :)

4. Dog någon som stod dig nära?

- Nej inga som stod mig nära, men 2 st i släkten dog i cancer.

5. Vilka länder besökte du?

- Inte ett enda för en gångs skull :(

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

- Mer händelserikt än det som varit kan det väl knappast bli? Men mer resor vill jag deffinitivt ha! :)

7. Vilket datum år 2008 kommer du alltid att minnas?

- 16 september då Paulina föddes ♥

8. Vad är det största du gjort 2008?

- Återigen, att få föda min dotter ♥

9. Största misstaget?

- Att tro att hon skulle komma på BF-dagen :P

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

- Inte 2008 heller.

11. Bästa köpet?

- Sängen :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?

- Lägenheten.

13. Gjorde någon dig riktigt glad?

- Många! Men gladast blev jag nog när jag vann tävlingen hos Emelie Ohlsson :D

14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om år 2008?

- Takida - Curly Sue (Paulinas låt) & Jason Mraz - I'm Yours

15. Var du gladare eller ledsnare i jämförelse med tidigare år?

- GLADARE!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

- Rest.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

- Gråtit för dem som inte förtjänat det...

18. Hur tillbringade du julen?

- Hos svärföräldrarna.

19. Blev du kär under 2008?

- Kär på nytt kanske :)

20. Favoritprogram på tv?

- Massor ju, Grey's Anatomy, Desperate Housewifes, Criminal Minds m.fl.

21. Hatar du någon nu som du inte hatat i början av året?

- Nej.

22. Den bästa boken du läste i år?

- Har bara läst en gravidbok i år.

23. Vad gjorde du på din födelsedag?

- Myste med Paulina ♥

24. Finns det någon som gjorde ditt år ännu bättre?

- Paulina såklart! ♥

25. Vad fick dig att må bra?

- Att ha kärlek runt omkring mig och människor som brytt sig om mig

26. Vilken kändis var du mest sugen på?

- Heath Ledger, men han gick ju bort i januari och det finns ingen som kan ta hans plats!

27. Vem saknade du?

- Ingen speciell.

28. De bästa nya människor du träffade?

- Ida är den nyaste människan jag träffat och det är jag väldigt glad för :)

1 kommentar:

  1. men oj! Va skoj att jag fick vara med på sdin sumering! Hihi tack tack. Sitter här och har rodnat lite :) Kram

    SvaraRadera