onsdag 7 januari 2009

Onsdag

Nu har jag äntligen skickat in dem sista bilderna som är tagna på Paulina för framkallning, kostade bara 10 kr i porto nu så det var ju lika bra.
Sen kan jag äntligen börja med hennes album, ska bli så kul :)

Söta Lina kom på besök idag, hon har äntligen flyttat ner nu och börjat jobba på SÖS :D

Imorgon ska vi äntligen få träffa Ida och Tilde igen, dem har varit i Umeå på långsemester så det var verkligen på tiden att dem kom hem igen :)

Nästa vecka börjar babysimmet och BVC:s föräldragrupp, och så blir Paulina 4 månader också så då kan jag verkligen börja med riktiga smakisar, än så länge har hon fått sugit på äpple, päron och banan, jag tror äpplet var favoriten av dem 3, banan kom sist :P
Tog fram pumpen idag och kokade den så den ska invigas också hade jag tänkt.

Niklas är på grabbkväll, lillan sover (men vaknar nog snart) och jag har njutit av en bit nyttig äppelpaj, lite för nyttig för min smak, men ska jag neråt på vågen, som jag för övrigt inte har än, så får det bli lite nyttigare intag helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Och du behöver det egentligen inte heller för du är ALLTID snygg!!

    SvaraRadera