onsdag 26 november 2008

Nu ska DU bli impad!

Jag har ätit getost!
Var uppe hos Therese på våning 7 där hon bjöd på lunch, quinoa sallad med rödbetor och tomater och grejer å så ugnsgratinerad getost till.
Och jag smakade, mer än smakade faktiskt, det var inte så hemskt som jag trodde för första gången jag åt quinoa så tyckte jag inte om det, men nu var det riktigt gott, kanske var för att det var i samband med allt annat.
Men NU är Ni väl impade? (Ni som vet att jag är så kräsen) ;)

Om ett par timmar ska jag och Paulina åka in till stan och träffa Bea och Sandra och käka mat, det var meningen att det skulle vara BH-party också efteråt, men det var så många som var sjuka så det blev inställt. Trevligt att träffa dem iallafall :)

Paulina ligger och sover i sin säng, men hon somnade i min famn först så jag vet inte riktigt om det gills? :)

1 kommentar:

  1. Oh, jag är impad! Duktigt av dig! Och det gills även fast hon somnade i din famn ;) höhö. Ses ngt mer i veckan? kram!

    SvaraRadera