torsdag 27 november 2008

Jag har lyckats!

Haha!
Jag lade Paulina i sin säng för en stund sen, satte igång nalle puh-mobilen x antal ggr, och efter lite gnyande och låtsasgråt så somnade hon, helt av sig själv, är det inte fantastiskt? :)

Igår när jag var ute och käkade med Bea och Sandra (Bh-kvällen blev inställd i sista stund) så sov Paulina 5 timmar i sträck, väckte henne runt 21 när vi kom hem.
Sen när vi la oss, innan 23 nånting så behövde jag bara mata lite grann så somnade hon, kände mig SÅ lyckad.
Sen vaknade hon efter en halvtimme.
Mera mat en liten stund, somnade.
Vaknade efter 10 minuter och sen kommer jag inte ihåg så mycket, vaknade med tutten i vädret och att mjölken rann runt 4.30, bytte blöja och sen mat igen, men hon vägrade somna om.
Klev upp, satte oss i köket, eller jag la henne på köksbordet, käkade lite Bollnäsfil för magen kändes tom, gullade med henne i en halvtimme kanske och sen la vi oss igen och sen är det också svart, vet att hon hade svårt att somna om men det hade inte jag ;)

Klev upp vid 9 och sen somnade hon efter 11 nån gång i vagnen och sov till 15 när jag var med Hanne på stan, men sen när hon vaknade, då var fröken förbannad och hungrig så hon fick vara uppe lite på t-banan och titta på saker och det hjälpte bra nog :)

En riktig sömntuta med andra ord, precis som sin mor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar