tisdag 18 november 2008

Challe ♥ Palle

Igår var vi upp till våning 6 där Emma och lilla Maja bor.
Paulina började med att vara otålig det första hon gjorde i princip.
Men efter matning och rapning så tänkte jag att hon skulle få umgås lite med Charlie som är några veckor äldre.
Han tittade på henne HELA tiden och log och pratade och såg helt förtjust ut, Paulina tittade bara rakt fram med en besvärad min typ, ja jag vet att jag är söt, men jag är inte redo för ett förhållande riktigt än.
Charlies mamma Angelica kallar Charlie för Challe, och jag frågade henne efter tips på smeknamn till Paulina och då sa hon Palle, och alla brast ut i skratt, Challe och Palle :D
Therese tog en massa fina kort på alla 4 bäbisar när dem låg bredvid varandra i åldersordning så dem korten ser jag fram emot att få :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar