tisdag 25 november 2008

Fullt upp som vanligt

Här händer det grejer hela tiden, inte för att jag klagar :)
Vägrar ha det så som jag hade det i somras i väntan på "Bubba".

När Niklas var på kryssning så mådde jag och Paulina som prinsessor utan en karl i huset, det gör vi gärna fler ggr :)

I lördags kom Christel och Daniel hit och hälsade på.
Vi pulsade i snön till Sickla där dem handlade lite.
Supermys att ha dem här!

I söndags gick vi in till stan och käkade på Lucky Garden (kinesiskt) med hela familjen typ.

Igår var jag på jobbet och hälsade på samt träffade Ida och Tilde.

Idag har vi varit i Nacka, tog bussen dit, fast vi missade ju bussen som gick från Sjöstaden så vi gick till Sickla och så gick vi hem från Sickla också.
Niklas ska aldrig mer åka buss med barnvagn.
Vi var på Barnens Hus och köpte solskydd till bilrutorna och så på ICA MAXI.

Köpte blöjor, det här med blöjor är en liten djungel enligt mig.
Vi kör med Liberos nr 2 3-6 kg, dem är snart för små och nästa nivå är 5-9 kg, hon väger 5 kg nu så dem blöjorna kommer va asstora.
Likaså dem andra märkena har typ den viktklassen och Paulina har typ världens minsta stjärt så blöjorna skulle hänga som Gällivarehäng förmodligen.
Å hur snyggt är det?
Å inte vet man vad hon tycker är skönast heller.
Oj, oj, dagens i-landsproblem.

Nu är min dotter ledsen på ögat, mamma kommer till undsättning för pappa lyckas inte trösta :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar