torsdag 6 november 2008

Liten uppdatering

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.

Finns liksom inte så mycket tid över till datorn.

Och inte prioriterar jag den heller direkt :P

Hon är sämst på att sova på dagarna lillfisen, hon kan somna i min famn hur lätt som helst, men när jag sen lägger ner henne för att jag fått kramp, ja då vaknar hon.

Spelar ingen roll vart jag lägger henne heller, hon vaknar alltid!

Nätterna är skiftande, ibland somnar hon jättefort och sover ganska bra, brukar mata henne 1-2 gånger ungefär.

Hon skriker inte lika mycket längre, hon har fortfarande lite problem med magen, speciellt på mornarna, men annars så är hon en väldigt snäll, men ENVIS bäbis.

Hon ler och skrattar typ jämt nu, jag smälter varenda gång och blir alldeles tårögd, hon svarar på leenden och hon "pratar" en massa och hon är verkligen med hela tiden, det är så kul att se :)

Har varit ute med mammagruppen igen, känner mig ganska ung, men dem är superhärliga :)

Snart borde jag hamna i en föräldragrupp som BVC ordnar också, det kommer bli mycket barnvagnar samtidigt på vägarna inom kort :P

Har träffat Malin och hennes nya pojkvän, supertrevlig :)

Har träffat Ida och söta Tilde.

Har träffat Tina.

Har varit på familjemiddag.

Det är väl typ det jag kommer ihåg, mitt minne är verkligen sämst, jag glömmer t.o.m. bort att svara på sms som jag får, jag skäms nästan.... :/


November månad är här, det känns som att den är rätt fullspäckad, kul kul :)

Nästa vecka ska vi på läkarbesök med Paulina, 2-månaderskontrollen, ska bli spännande att se hur stor hon blivit nu.
Jag ska på efterkontroll också, det har jag faktiskt längtat efter.

Idag fyller Jessica, Angelica och Madelene 23 år, GRATTIS till Er :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar