fredag 21 november 2008

Allena

Idag har jag införskaffat mig en gymboll för att stabilisera ryggen, fick några övningar plus situps som jag ska göra, kanske att magmusklerna hittar tillbaka också?

Vi åkte in till stan jag och Paulina och träffade Anna som nu är halvvägs in i sin första graviditet, spännande :D
Dem väntar ett litet gossebarn, precis som jag känt på mig :)
Vi käkade lunch och strosade sen runt på stan och kärade ner oss i en massa babykläder.
Jag är nästan lika fattig som en kyrkråtta så det blev inga inköp för min del.

Niklas är på väg till terminalen snart, han ska åka den nya Galaxy färjan med jobbet. Kommer hem imorrn kväll med svärmor som köpt presenter på MBK i Thailand till lillan, spännande :)
Det ska faktiskt bli skönt att få ha HELA sängen för oss själv, kanske inte Paulina tvingar ut mig till kanten så jag slipper spänna mig för att inte ramla ner :P

Just nu sover den lilla prinsessan och jag väntar på att klockan ska ticka på, Miami Ink och IDOL blir det ikväll.

1 kommentar:

  1. Ja visst är det en riktig pojkmage? ;) Vet dock inte ifall jag tror på sådana skrönor men det lutar åt att jag tror på en pojke iaf. Inte så många veckor kvar tills vi vet! :)

    Hon är så söt, lilla Paulina! Är så roligt att läsa om er :)

    SvaraRadera