måndag 26 augusti 2013

Slutkämpat

I början på april gick vi och tog hål i Paulinas öron.
Hon sa inte ett knyst och allt var frid och fröjd.
Vi tvättade och snurrade varje dag men örhängena satt liksom fast ändå varje gång man skulle snurra.

Jag var tillbaka till stället där vi gjorde hålen och han såg inga konstigheter, hon var inte röd (=inflammerad) så han sa att vi skulle byta ut dem medicinska mot silverörhängen.
Paulina blev överlycklig över det.

Men det blev ändå inte bra, det kommer blod och varar ibland och hon har ont så fort man petar.

Imorse vaknade hon upp med bara ett örhänge och när jag skulle sätta i det så fanns det liksom inget hål att trycka igenom knappt, utgångshålet existerade inte ens och eftersom hon skrek och grät när jag försökte så bestämde vi att vi skulle gå tillbaka till honom igen.

Han tyckte vi skulle ta ut även det andra och låta det läka ihop också och sen göra nya när hon är redo för det. Hon själv säger när hon är 7 år. Samt kolla upp det på Vårdcentralen eftersom det aldrig har velat läka på nästan 5 månader.

Så Ni som hade tänkt köpa örhängen i present kan tänka om, jag hade redan köpt ett gäng så jag får lämna tillbaka dem istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar