söndag 25 augusti 2013

Den som väntar på något gott

Ända sen jag började jobba i maj har statusuppdateringarna på Facebook sett detsamma ut dag ut och dag in från olika människor; SEMESTER!
Idag när jag stämplade ut strax efter 16.00 så var det alltså min tur.
Niklas har ju redan haft lite ledigt i sommar, men är även ledig nästa vecka, och passande nog hade dagis stängt för planeringsdagar måndag och tisdag så även dem får en veckas ledighet.
Jag har obetald semester, såklart, men ack så välbehövligt efter denna intensiva men otroligt roliga sommar.

Imorgon ska vi betala vår resa som vi gör i november/december samt kolla igenom vad vi har för ytterkläder till tjejerna i höst/vinter för på tisdag, tidigt som faan, styr vi kosan nedåt i landet, första anhalten är Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby och sen blir det tre nätter i Ullared.
Tjejerna vet inte om vart vi ska nånstans så dem borde bli rätt så glada när vi väl är framme.
Vädret verkar lovande så kanske att vi tar ett dopp i Tylösand eller nån annanstans.

Har Ni några bra tips för en barnfamilj där i krokarna så hojta gärna till :)

Tjejerna ville så gärna sova tillsammans i Paulinas loftsäng så jag sa ja till det eftersom vi ändå inte har någon tid att passa imorgon men efter några minuter ångrade Nathalie sig och gick och la sig i sin säng istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar