söndag 18 augusti 2013

Önskelista från en 5-åring

Det är mindre än en månad kvar tills det är dags för födelsedag här hemma och Paulina (och jag) har finurlat på en önskelista i dagarna här:

* My little pony's utan inbördes ordning (som hon INTE har)
    - Rarity (ska hon få av oss)
    - Princess Celestia
    - Rainbow Dash
    - Twilight Sparkle
    - Princess Cadence (ska hon få av mormor)
    - Sweetie Belle
    - Apple Bloom
    - Scootaloo
    - Spike
    - Trixie
    - Granny Smith

* Regnbågsspelet från Kärnan















* Påslakanset med My little pony

* Badhandduk med My little pony

* Littlest Pet shop figurer/djur

* Silverörhängen och ett litet skrin att förvara örhängen i

* Höstjacka (ska hon få av farmor)

* Biobiljetter

* Prinsessböcker


Eftersom jag och Niklas jobbar alla helger utom en varje månad så vet jag inte hur det kommer bli med kalas, hon vill ju bjuda hela dagis men det vill jag inte ha här hemma i lägenheten så jag återkommer om det. (Det är nu det skulle vara fantastiskt att bo i hus!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar